INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
1. Opłaty za indeks i legitymację* należy dokonać najpóźniej do 30.10.2011r.
2. Przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej należy wykupić w sekretariacie szkoły kartę egzaminacyjną.
3. Warunkiem przystąpienia do sesji egzaminacyjnej, jak i otrzymania karty egzaminacyjnej jest uregulowanie czesnego.
4. Dnia 26 stycznia 2012r. odbędzie się Rada Pedagogiczna zatwierdzająca promocję na kolejny semestr - do tego dnia należy zaliczyć wszystkie przedmioty obowiązujące w danym semestrze.
5. Termin składania wniosków o stypendium naukowe oraz socjalne upływa 01.02.2012r.
6. W terminie do tygodnia po Radzie Pedagogicznej należy złożyć w sekretariacie szkoły wypełniony indeks oraz kartę egzaminacyjną (indeksy i karty bez kompletnych wpisów nie będą przyjmowane).
7. W przypadku niezaliczenia sesji egzaminacyjnej w terminie, należy złożyć podanie z prośbą o przedłużenie sesji.
8. Dyżur Dyrektora Szkoły odbywa się w każdym tygodniu, w środy w godzinach 10:00 - 13:00 oraz w każdą sobotę od 9:00 - 14-00.
9. Każda grupa zobowiązana jest do wyznaczenia spośród siebie Starosty grupy, który będzie odpowiedzialny za kontakty z sekretariatem.
10. Każdej grupie zostanie przydzielony adres email np. adz13.gloker@gmail.com poprzez, który należy kontaktować się z sekretariatem w sprawach dotyczących całej grupy (np. harmonogram zajęć, egzaminy itp.)
11. Wszystkie najważniejsze informacje można odnaleźć również na naszym blogu oraz na facebooku.
* nie dotyczy kierunków: Fizjoterapeuta, Dietetyka, Techniki masażu - na tych kierunkach obowiązuje jedynie karta egzaminacyjna.
1. Opłaty za indeks i legitymację* należy dokonać najpóźniej do 30.10.2011r.
2. Przed rozpoczęciem sesji egzaminacyjnej należy wykupić w sekretariacie szkoły kartę egzaminacyjną.
3. Warunkiem przystąpienia do sesji egzaminacyjnej, jak i otrzymania karty egzaminacyjnej jest uregulowanie czesnego.
4. Dnia 26 stycznia 2012r. odbędzie się Rada Pedagogiczna zatwierdzająca promocję na kolejny semestr - do tego dnia należy zaliczyć wszystkie przedmioty obowiązujące w danym semestrze.
5. Termin składania wniosków o stypendium naukowe oraz socjalne upływa 01.02.2012r.
6. W terminie do tygodnia po Radzie Pedagogicznej należy złożyć w sekretariacie szkoły wypełniony indeks oraz kartę egzaminacyjną (indeksy i karty bez kompletnych wpisów nie będą przyjmowane).
7. W przypadku niezaliczenia sesji egzaminacyjnej w terminie, należy złożyć podanie z prośbą o przedłużenie sesji.
8. Dyżur Dyrektora Szkoły odbywa się w każdym tygodniu, w środy w godzinach 10:00 - 13:00 oraz w każdą sobotę od 9:00 - 14-00.
9. Każda grupa zobowiązana jest do wyznaczenia spośród siebie Starosty grupy, który będzie odpowiedzialny za kontakty z sekretariatem.
10. Każdej grupie zostanie przydzielony adres email np. adz13.gloker@gmail.com poprzez, który należy kontaktować się z sekretariatem w sprawach dotyczących całej grupy (np. harmonogram zajęć, egzaminy itp.)
11. Wszystkie najważniejsze informacje można odnaleźć również na naszym blogu oraz na facebooku.
* nie dotyczy kierunków: Fizjoterapeuta, Dietetyka, Techniki masażu - na tych kierunkach obowiązuje jedynie karta egzaminacyjna.
Komentarze
Prześlij komentarz