Prosta droga do sukcesu
Specjaliści ds. HR pewnie wkroczyli w rok 2019. Znajdują się na liście zawodów deficytowych, co oznacza, że będzie pojawiać się coraz więcej ofert pracy, a pracownicy będą bardziej cenieni na rynku. Wystarczy spojrzeć na listę zawodów przygotowaną przez portal Business Insider, by przekonać się, że tak rzeczywiście jest. Dlatego w ramach programu aktywizacji zawodowej postanowiliśmy do naszej bezpłatnej księgowości dorzuć kurs z zakresu kadr - z bardzo dużym dofinansowaniem.
Dzięki temu w 1 rok można zdobyć dwa zawody.
Specjalista ds. HR - kto to właściwie jest?
HR czyli Human Resources, oznacza zasoby ludzkie. Obecnie każda większa firma posiada w swojej strukturze dział HR, którego pracownicy odpowiadają za rekrutację, szkolenia i politykę personalną w organizacji. Specjaliści zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, zatrudniają pracowników, rozliczają urlopy czy zwolnienia lekarskie, naliczają wynagrodzenia. Jest to mocno związane z popularnymi kiedyś “kadrami”.
To zawód ciekawy, szczególnie dla tych, którzy cenią sobie kontakt z drugim człowiekiem i charakteryzują się rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi. W tej pracy trzeba umieć celnie rozpoznać potencjał i kompetencje potencjalnego kandydata, z którym przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Następnie trzeba skupić się na administrowaniu, szkoleniu, motywowaniu czy kontrolowaniu zespołu. Stanowisko to gwarantuje możliwość poznania wielu osób wraz z ich historią i doświadczeniem.
Zawód ten jest warty uwagi także ze względu na fakt, że zarobki proponowane specjalistom są naprawdę atrakcyjne. Mediana wynagrodzeń na stanowisku Specjalisty ds. HR to niemal 6.000zł, natomiast HR Manager zarabia przeciętnie aż 13.000zł! Najlepsze jest to, że zawodu można wyuczyć się nawet w 1 rok, dzięki przygotowanemu w tym celu programowi nauki w szkole policealnej Gloker, a potem pozostaje tylko cieszyć się przyjazną pracą i świetnym wynagrodzeniem.
Jak zostać specjalistą ds. HR?
Szybko, bo w tych sprawach czas to pieniądz! Księgowość i kadry - specjalista ds.HR w naszej szkole policealnej Gloker w Krakowie trwa zaledwie 1 rok i kończy się uzyskaniem państwowych kwalifikacji zawodowych. Absolwenci otrzymują certyfikat na druku MEN.
Dwa zawody w jeden rok i dofinansowanie nauki
Szkolenie z zakresu kadr najlepiej połączyć z nauką na bezpłatnym kierunku rachunkowości, dzięki czemu można skorzystać z ogromnego dofinansowania i za kadry płacić jedynie 50zł. miesięcznie (300zł. za semestr!). To również prosta droga do zdobycia kompleksowego wykształcenia w tym kierunku, opartego na wszechstronnej wiedzy i praktyce. Wszystko to jest możliwe dzięki specjalnemu programowi mającemu na celu aktywizację zawodową - dofinansowana nauka wyrównuje szanse na rynku pracy. SPRAWDŹ JAK ZDOBYĆ 2 ZAWODY W 1 ROK...
Dlaczego warto wybrać oba kursy w szkole Gloker?
- Oszczędzasz czas. Możesz uczyć się księgowości w trybie dziennym, a co dwa tygodnie w weekendy robić kurs księgowości i kadr. Dzięki temu w ciągu 1 roku ukończysz dwa kierunki, na które normalnie trzeba by poświęcić przynajmniej 2 lata. W naszej szkole Gloker program nauki jest dopasowany do potrzeb słuchaczy. Wolisz pracować w tygodniu? Nie ma sprawy. Oba kursy możesz realizować jednocześnie w trybie zaocznym, naprzemiennie!
- Oszczędzasz pieniądze. To zdecydowanie fakt. Zapisując się na kurs Księgowości nie płacisz nic, bo nauka jest darmowa, a zapisując się na dwa kierunki jednocześnie płacisz za ten drugi tylko 50zł miesięcznie (300zł. za semestr).
- yskujesz dwa tytuły w jeden rok. Bezpłatna nauka księgowości może trwać 2 lata, ale już po roku uzyskujesz pierwszą państwową kwalifikację - “Prowadzenie rachunkowości”. Możesz wtedy zakończyć naukę lub kontynuować kurs przez kolejny rok, by zdobyć drugą kwalifikację “Rozliczanie wynagrodzeń i danin publicznych” oraz finalnie tytuł technika rachunkowości. Jednak wybierając opcję dla ambitnych możesz zapisać się jednocześnie na kurs z zakresu kadr i płac i już po roku zostajesz specjalistą ds. HR i księgowym!
Super!
OdpowiedzUsuńBardzo fajny wpis. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń